ONEDAYSHOPS BY WEB & EVE - 31 mei bij TC IJburg
Op 31 mei vanaf 18:00 uur zal WEB & EVE haar nieuwe collectie tonen bij TC IJburg.

Laat je inspireren en kom de nieuwe items bewonderen en pas ze aan. Kom je vanuit je werk, dan kun je bij The Couch cafe altijd een heerlijke verse soep bestellen of een van onze broodjes.

Meer info over WEB & EVE bekijk dat de site: www.webandeve.nl

WEB & EVE verkoopt niet via winkels of webshops maar alleen tijdens ONEDAYSHOPS, op wisselende locaties.

Het merk werd vanaf de start direct opgepakt door de fashion incrowd en is één van de best bewaarde geheimen in de creatieve scene. De collectie wordt door WEB & EVE zelf ontworpen en in gelimiteerde series door hoogwaardige buitenlandse bedrijven geproduceerd. Super exclusief, door de ONEDAYSHOP formule voor een redelijke prijs.

De ONEDAYSHOP formule is 14 jaar geleden door WEB & EVE geïntroduceerd, en is een nieuwe benadering van shoppen.  De WEB & EVE onedayshops zijn onder andere te vinden in bijzondere woonhuizen, ateliers, studio’s en galeries, en tot de Nederlandse top behorende kappers- meubel - en schoenenzaken.

De kleding is ter plekke op voorraad en je kunt met PIN betalen. De sfeer van een ONEDAYSHOP is inspirerend en relaxed.

IN MEI: NIEUWE COLLECTIE + SAMPLES + SALE ( prijzen van €39 - €69 )