Stem jij ook op onze mooie vereniging - Deadline 1 juni 2018

Penning Sportraad Amsterdam 2018:
Deadline voordrachten 1 juni

Dit jaar zal voor de negende keer de Penning Sportraad Amsterdam worden uitgereikt aan een Amsterdammer, een Amsterdamse sportaanbieder of instelling die met durf, ambitie en inzet een grote bijdrage leveren aan de sport in Amsterdam. We hebben al diverse bijzondere inzendingen mogen ontvangen. Bij deze willen we u meedelen dat tot uiterlijk1 juni 2018 de voordrachten voor kandidaten van de Penning ingediend kunnen worden.

De jury stelt uiteindelijk een shortlist van maximaal vijf genomineerde kandidaten op. Tijdens de uitreiking zal bekend worden gemaakt wie van deze genomineerden de Penning in ontvangst mag nemen.

Bij de Penning staat niet de sporter centraal, maar een vrijwilliger, professional, bestuurder, evenement, vereniging of instelling. Door hen te lauweren hoopt de Sportraad ook andere Amsterdammers te motiveren en te inspireren om zich blijvend in te zetten voor de sport in onze stad.