Ladies Day 2018

Zaterdag 16 juni a.s. vindt dit sportieve maar vooral gezellige damestoernooi weer plaats. Jong, oud, beginner of routinier, het maakt niet uit. Iedereen is van harte welkom voor een lekker sportief dagje met meiden onder elkaar! Waar het allemaal om draait is gezelligheid, elkaar leren kennen en een lekker partijtje tennis.

Net als voorgaande jaren spelen we alleen dubbelpartijen en proberen met de indeling zo veel mogelijk rekening te houden met je speelsterkte.

Het toernooi begint om 09.30u en zal eindigen om 17.00u. Vanaf 09.00 uur is er een inloop met koffie of thee met wat lekkers erbij. Daarna gaan we natuurlijk tennissen, met om 12.30 uur een heerlijke lunch die verzorgt wordt door onze eigen tennisvereniging met eigen gemaakte specialiteiten! Laat je verrassen.

We sluiten het toernooi af met de prijsuitreiking onder het genot van een koel glaasje wijn en lekkere tappas hapjes.

Ook dit jaar willen we iedereen vragen iets gezonds & lekkers mee te nemen voor maximaal 4 personen voor bij de koffie en thee.

Trommel al je tennisvriendinnen op en doe gezellig mee!

Je kunt je opgeven door een kaartje te kopen in het clubhuis. Geef dan ook je email-adres, je mobiele nummer, je speelsterkte en je lidmaatschapnummer door.

We hopen op mooi weer, een grote opkomst en een gezellige dag!

Het inschrijfgeld bedraagt € 15,-, inclusief lunch en tappas hapjes.

Schrijf je voor maandag 4 juni in en wees op tijd want vol = vol.

Ladiesday commissie:

Tineke Huijsing, Ivonne Visser