Het clubhuis heeft officieel een naam "The Couch Cafe"

Zaterdag 17 maart was het dubbel feest. Niet alleen wint TC IJburg Goud, ook is 17 maart de officiële start van "The Couch Cafe"

The Couch Café, hoe zat dat ook al weer…

Er staat sinds 2015 een rode bank op IJburg van wel 6 meter hoog; het mooiste clubhuis in de verre omtrek, die van Tennisclub IJburg! Vanaf 17 maart gaat deze officieel verder onder de naam "The Couch Café”. Deze ‘bank’ of liever gezegd ‘woonkamer’ van de wijk is nu ook open voor publiek. En dat betekent – dat behalve voor de leden van de tennisclub – er nu ook een ontmoetingsplek is voor alle niet tennissende buurtbewoners.

The Couch Café biedt een plek waar je bij elkaar komt om te tennissen of om van de zon, buitenlucht en omgeving te genieten. Dit kan vanaf het dak van het clubhuis, de tribune, waarvandaan je een fantastisch uitzicht hebt. Maar net zo goed bij slecht weer is het binnen bij de open haard goed toeven. Bovendien is The Couch Café een comfortabele locatie om te werken. Wees dus van harte welkom als je een flexplek of locatie zoekt voor een bedrijfs-, kinder- of familiefeestje met eigen parkeergelegenheid en gratis Wifi.