Voorjaarscompetitie 2018
De VJC2018 overtreft qua inschrijvingen alle verwachtingen. Los van een aantal individuele inschrijvingen stopt de teller op 45 teams. Daarnaast hebben we ook 2 team aanmeldingen voor de Zomeravond/Woensdag competitie.

Dit betekent:
Zondag: 7 teams hebben zich ingeschreven en alle 7 teams zijn geplaatst.
Zaterdag: 15 teams hebben zich ingeschreven en alle 15 teams zijn geplaatst
Vrijdagavond: 15 teams hebben zich ingeschreven.  Het aantal teams dat geplaatst kan worden is mede afhankelijk van het aantal banen dat we bij andere verenigingen kunnen huren. Met deze verenigingen zijn we nog in gesprek. Op voorhand kunnen we stellen dat er een loting zal plaatsvinden. Uiterlijk vrijdag 22 december krijgen de captains van alle vrijdagteams een mail met nadere informatie.
Donderdagvond: 8 teams hebben zich ingeschreven. Er is plek voor 4 teams. Derhalve hebben we moeten loten. Geplaatst zijn de 2 teams die uitgeloot waren voor de NJC2017.  Dit betekent 6 teams geloot hebben voor 2 plaatsen. Alle captains van alle donderdagavond teams krijgen uiterlijk vrijdag 22 december een mail met nadere informatie.

De leden die zich als individu hebben ingeschreven, ontvangen een mail van de competitiecommissie. Uitzondering betreft diegene die zich als Reserve hebben opgegeven. Zij krijgen geen mail, maar zijn op de reservelijst geplaatst.

Zomeravond/woensdag:  2 teams hebben zich ingeschreven en beide teams zijn geplaatst.