IJburg open; Vergeet je niet in te schrijven!
Beste IJburgse tennisliefhebber,

Heb je er al gedacht om je in te schrijven voor het Makelaarskantoor BEN IJburg Open van 2 t/m 10 september? Wil je meedoen? Schrijf je dan nu in via www.toernooi.nl !

Net als vorig haar belooft het toernooi weer een mooie editie te worden. Vanwege het lustrumjaar met veel extra's in de vorm van eten en drinken, thema-avonden en gezelligheid. Denk aan een VIP-diner op het beroemde tribuneterras tijdens topwedstrijden, een bingo-avond en een Bier & Ballenavond. Daarnaast organiseren we dit jaar voor het eerst een feestavond met en voor de jeugd.
Check de Facebookpagina en website van TC IJburg gedurende het toernooi voor aankondigingen over menu en programma.

Nieuw dit jaar: voor de hoogste categorie hebben we mooie geldprijzen dankzij onze toernooisponsor Makelaarskantoor BEN. Ook voor alle andere categorie├źn zijn er weer leuke prijzen te verdienen. Dus niets staat jouw deelname aan dit alles in de weg.

LET OP: DE INSCHRIJVING SLUIT OP 16 AUGUSTUS. DAT IS MIDDEN IN DE VAKANTIE.

DUS REGEL DE INSCHRIJVING VAST VOOR JE OP VAKANTIE GAAT !

Wij hebben er zin in!
Sportieve groet,