Voor 2018 gelden de volgende contributietarieven:

Senioren 18 jaar en ouder

280,-

speelrecht dagelijks

Junioren 13 t/m 17 jaar

160,-

speelrecht dagelijks tot 19.00 uur

Jong Junioren 8 t/m 12 jaar

140,-

speelrecht dagelijks tot 19.00 uur

Mini's 6 t/m 7 jaar

120,-*

speelrecht tot 19.00 alleen op de Junior Court

*inclusief 1 lescyclus (training 45 minuten)

Studentenkorting

Studenten komen in aanmerking voor een korting van 105 euro op het Senioren Lidmaatschap. Voorwaarde is vertoon van een geldige collegekaart in combinatie met een bewijs van inschrijving voor een MBO, HBO of WO studie op de datum van inschrijving bij Tennisclub IJburg én dat de leeftijd op 1 januari van het betreffende verenigingsjaar maximaal 25 jaar is.

Voorts dient ieder jaar voor aanvang van het nieuwe verenigingsjaar opnieuw aangetoond te worden dat het lid in aanmerking komt voor de studentenkorting.

Winterabonnement

KNLTB leden van andere clubs kunnen een winterabonnement afsluiten. Het winterabonnement geeft het recht banen af te hangen gedurende de periode van 1 oktober tot en met 31 maart en deel te nemen aan clubactiviteiten zoals de toss en toernooien.

De kosten van het winterabonnement bedragen 112,-.

Inschrijven kan uitsluitend aan de bar in het clubhuis. Betaling per pin.

KNLTB -Pas kwijt

Ben je je KNLTB-Pas kwijt, verloren of gestolen, dan kun je voor € 5.00 een nieuwe KNLTB-Pas aanvragen via [email protected]. Het duurt ca. twee weken voordat je pas binnen is

Sinds 2015 wordt de contributie van TC IJburg geïnd door ClubCollect. Zij nemen voor de betaling van de contributie (en bijvoorbeeld competitiebijdrage) contact op met alle leden middels een mail.