Tennisschool Muller&vanDijk, opgericht in 2011, is werkzaam op tennispark TC IJburg te Amsterdam en heeft als hoofdactiviteit het verzorgen van tennislessen voor leden van TC IJburg en het opleiden van jeugdspelers va TC IJburg neemt zij voor haar rekening.

De missie op de tennisbaan van Muller&vanDijk is een ieders individueel talent optimaal te ontwikkelen door middel van onze Be yourself methode en in het algemeen de kwaliteit van tennis & plezier op tennisverenigingen te verhogen.

Tennis is een individuele sport en de wensen van de speler of speelster staan centraal bij Muller&vanDijk. De leerling laten ervaren zonder veel verbale informatie is een van onze kernpunten en dat de mensen bewust meedenken en betrokken worden bij het leerproces is logisch, zelfs onmisbaar voor het boeken van echt resultaat.

Dat is een van de hoofdambities van Muller&vanDijk. Het spelniveau van spelers van alle leeftijden en niveau`s helpen te ontwikkelen en zodoende samen veel plezier te beleven. Een ieder heeft een eigen speltype of stijl en wij laten spelers in hun waarde, natuurlijk zullen er een aantal biomechanische principes van toepassing moeten zijn om een bal makkelijker harder te kunnen slaan!

De trainers op het park zijn:

Bas Muller
18-12-1976
KNLTB A-, B- en C licentie
Speelsterkte 3

Danny van Dijk
24-06-1985
KNLTB A- en B licentie
Speelsterkte 2

Michael Dissel
15-07-1987
KNLTB A- en B licentie