1_MG_9637.jpg 2_MG_9546.jpg 3_MG_9517.jpg 4_MG_9562.jpg 5_MG_9476.jpg
Video verslag van de finale dag van het Makelaarskantoor BEN IJburg Open
19 sep 2017
Met dank aan Ernst Boskamp.
Benuwmakelaar Open 2017

...

Maaltijden najaarscompetitie 2017
14 sep 2017
De najaarscompetitie gaat as donderdag 14 sept weer van start. We hebben er allemaal weer erg veel zin in en het gaat weer een gezellige najaarscompetitie worden.
Tijdens de competitie dagen zijn er altijd maaltijden te bestellen: Voor as weekend van 14 t/m 17 sept serveren  de volgende maaltijden:
Maaltijden: Pasta pesto - rucola - cherrytomaten  - pesto - parmezaan Pasta penne -...

Bardiensten t/m eind december staan open!
10 aug 2017
Beste leden,     De bardiensten t/m eind december staan open!   Heb je nog geen bardienst gedraaid, schrijf je dan snel in via de website en verdien je EUR 75.00 barborg terug.    Inplannen kan met je lidnummer en inlogcode via  "mijn TCIJburg"  op de website. Heb je geen wachtwoord (meer) dan kun je deze opvragen op

Eerste Frog Open jeugdtoernooi
17 jul 2017

We kijken terug op een zeer geslaagd toernooi, met meer dan 150 deelnemers, mooie wedstrijden en goed weer. Alle deelnemers en sponsors bedankt!
De foto's van de finale dag vind je hier :

Tot volgend jaar! ...

Tossen
4 apr 2017
Kom je ook tossen.....?
Op iedere maandagavond & woensdagochtend kun je gezellig komen tossen. Maandagavond van 20:00 - 22:00 uur  Woensdagochtend van 09:00 - 11:00 uur

...