1_MG_9637.jpg 2_MG_9546.jpg 3_MG_9517.jpg 4_MG_9562.jpg 5_MG_9476.jpg
Bardiensten t/m sept staan open!
10 aug 2017
Beste leden,     De bardiensten t/m sept staan open!   Heb je nog geen bardienst gedraaid, schrijf je dan snel in via de website en verdien je EUR 75.00 barborg terug.    Inplannen kan met je lidnummer en inlogcode via  "mijn TCIJburg"  op de website. Heb je geen wachtwoord (meer) dan kun je deze opvragen op

IJburg open; Vergeet je niet in te schrijven!
20 jul 2017
Beste IJburgse tennisliefhebber,

Heb je er al gedacht om je in te schrijven voor het Makelaarskantoor BEN IJburg Open van 2 t/m 10 september? Wil je meedoen? Schrijf je dan nu in via  www.toernooi.nl  !

Net als vorig haar belooft het toernooi weer een mooie editie te worden. Vanwege het lustrumjaar met veel extra's in de vorm van eten en...

Eerste Frog Open jeugdtoernooi
17 jul 2017

We kijken terug op een zeer geslaagd toernooi, met meer dan 150 deelnemers, mooie wedstrijden en goed weer. Alle deelnemers en sponsors bedankt!
De foto's van de finale dag vind je hier :

Tot volgend jaar! ...

Clubhuis gesloten ivm zomervakantie - aangepaste zomertijden
4 jul 2017
Tijdens de zomervakantie heeft het clubhuis aangepaste openingstijden:
23 juli t/m 4 aug : geopend van 10:30 - 20:30 uur 5 aug t/m 20 aug : clubhuis gesloten ivm zomervakantie 21 aug t/m 27 aug : geopend van 10:30 -20:30 uur

...

Zomerkamp jeugd
15 jun 2017
Beste leden,
De inschrijving voor het zomerkamp van 28 augustus tot en met 1 september 2017 voor kids t/m 12 jaar is geopend! Om direct in te schrijven klik op onderstaande link. http://mullerenvandijk.nl/inschrijven-tenniskamp/

Zomerkamp jeugd Dit jaar hebben we weer een...