The Couch Café

Het kloppend hart van de club heeft nu een eigen naam: "The Couch Café”! Hier ontmoeten de leden elkaar en zijn inmiddels al vele gezellige uurtjes doorgebracht. Als woonkamer van de wijk is "The Couch Café” nu ook een gevestigde ontmoetingsplek voor alle, ook niet tennissende, buurtbewoners.

Een plek waarbij je bij elkaar komt voor tennistoernooien, maar ook om lekker van de zon te genieten op onze unieke tribune of op ons terras. Daarnaast is onze locatie bijzonder goed geschikt om te werken en kun je kosteloos gebruik maken van WIFI en beschikken we over een prive parkeerplaats met maar liefs 32 plaatsen.

De bar wordt door de vereniging TC IJburg zelf geëxploiteerd. En dat betekent dat alle winst ten goede aan onze vereniging. Naast onze vaste krachten Careen en Jennifer wordt de barbezetting aangevuld met vrijwilligers (alle leden ouder dan 18 jaar draaien tenminste één keer per jaar bardienst) en waar nodig met betaalde studenten. Deze variant wordt inmiddels succesvol toegepast bij andere Amsterdamse sportverenigingen.

Het clubhuis heeft een geweldige keuken waar heerlijke en ook gezonde producten worden bereid. Het clubhuis heeft een open haard, die als het even kan brandt. Hier wordt in een warme ambiance gelachen, gedronken en gegeten.

Op onze kleine maar gevarieerde menukaart staan naast warme en koude dranken ook verse smoothies en belegde broodjes, met regelmatig een nieuwe variatie op de vaste kaart. Ook voor een kleine bite kun je bij ons prima terecht.

Tijdens toernooien en competitie breiden we de menukaart uit en serveren we verse warme maaltijden en soepen (waarbij altijd 1 vegetarische variant). Wil je onze menukaart inzien klik dan hier. Voor een overzicht van onze dranken, klik hier.

Openingstijden The Couch Café

Vanaf 1 april t/m september is "The Couch Café” geopend op reguliere doordeweekse dagen van 09.00 uur tot 23.30 uur. In het weekend zijn we geopend tijdens de volgende uren:

·        Zaterdag van 09.00 tot 23:30 uur

·        Zondag van 09:00 tot 22:00 uur

In het najaar vanaf 1 oktober t/m eind maart is "The Couch Café” beperkt geopend. Het café is dan op reguliere doordeweekse dagen open van:

·        11.00 tot 23.30 uur (maandag, dinsdag en donderdag)

·        09:00 tot 23:30 uur (woensdag en vrijdag)

·        09:00 tot 19:00 uur (zaterdag en zondag)

*Tijdens evenementen en toernooien kan er van de reguliere openingstijden afgeweken worden

Openingstijden rondom de feestdagen & vakanties

Rondom de feestdagen en schoolvakanties is "The Couch Café” op de volgende momenten gesloten:

·        24 december t/m 7 januari gesloten (kerstvakantie)

·        20 februari t/m 26 februari gesloten (voorjaarsvakantie)

·        5 augustus t/m 20 augustus gesloten (zomervakantie)

Het tennispark is wel volgens de regulieren openingstijden geopend.

Let op dat om 23:00 uur de baanverlichting uit moet zijn.