De inschrijving voor de najaarscompetitie 2017 is geopend!

Vanaf zondag 17 september begint de najaarscompetitie 2017 voor de jeugd. Je kunt je inschrijven voor: - Gele competitie: tot 27 mei 2017

- Groene competitie en Worldtour: tot 15 juni 2017 We gaan ervan uit dat alle jeugdleden die mee hebben gedaan aan de voorjaarscompetitie ook weer meedoen in het najaar. Je hoeft je daarvoor dus niet nogmaals op te geven. Als je niet meer kan of wil meespelen - en je hebt ons dat nog niet laten weten - stuur dan even een mail naar [email protected]

NAJAARSCOMPETITIE 2017

Geel (11 t/m 17 jaar)

- Gemengd 10 t/m 14 of 11 t/m 17
- Jongens 10 t/m 14 of 11 t/m 17
- Meisjes 10 t/m 14 of 11 t/m 17
Competitiebijdrage: EUR 14,00 pp

Groen (tenniskids competitie, 9 t/m 13)
- Jongens en meisjes spelen met en tegen elkaar
- enkels en dubbels
Competitiebijdrage: EUR 12,50 pp.

Speeldagen:

- 17, 24 september, 1, 8, 15, 22, 29 oktober, inhaaldagen: 5, 12 en 19 november

WORLDTOUR NAJAAR (5-12 jaar)

We hebben teams in Rood en Oranje. Er is nog plaats voor nieuwe deelnemers! Worldtour Rood: halve baan Worldtour Oranje: 3/4 baan. Er zijn dit najaar nog 5 speeldagen: - 10, 17 en 24 september, 1 en 8 oktober

Hoe kan ik me Inschrijven?

Heb je niet meegedaan aan de voorjaarscompetitie en wil je wel graag meedoen? Schrijf je dan snel in, tot uiterlijk 27 mei 2017 (gele competitie) en 15 juni (Groene competitie en Worldtour). De inschrijving verloopt via de inschrijfoptie op de site van TC IJburg:

• Log in op ‘Mijn TCIJburg’ (via je lidnummer & wachtwoord).
  • Lidnummer kwijt? Deze hebben we je per mail verstuurd. Met je lidnummer kun je desgewenst een nieuw wachtwoord instellen.
  • Ga naar 'Aankomende evenementen' voor de verschillende vormen waaruit je kan kiezen.
  • Er is ook een keuzemogelijkheid ‘reservelijst’
  • Je kan je in principe voor meerdere vormen inschrijven. De competitiecommissie maakt dan in overleg een keuze.
  • Als senior zie je de senior-vormen, als junior de junior-vormen.
  • Je dient dus als ouder in te loggen met het lidnummer van je kind als je hem/haar wilt inschrijven.
  • Onder ‘Opmerkingen’ kan je naast de gebruikelijke teksten evt. aangeven met wie je graag in het team wil spelen.

Je kunt je inschrijven voor de competitie en je voorkeur aangeven. Ook kun je opgeven met wie je graag in het team wil spelen. Daar proberen we dan zoveel mogelijk rekening mee te houden. De uiteindelijke indeling maken wij in overleg met de tennisschool, zodat je komt te spelen met kinderen van je eigen leeftijd en speelniveau. Het kan dus gebeuren dat je je bijvoorbeeld opgeeft voor oranje en uiteindelijk in groen wordt ingedeeld. Of andersom.

Lukt het je niet om je in te schrijven? Stuur dan even een mailtje, dan verwerken we je inschrijving alsnog..

Hulp van ouders

Tijdens de jeugdcompetitie is hulp van ouders hard nodig. Niet alleen voor het halen en brengen, maar ook voor het begeleiden van de teams. Per team zal een ouder worden aangewezen als teambegeleider. Voordat de competitie begint, zullen we verder toelichting geven over wat het inhoudt.

Meer informatie over de competitiemogelijkheden voor de jeugd:

Gele competitie

Groene competitie en Worldtour

Heb je nog vragen?

Laat het ons svp weten op: [email protected]

De competitiecommissie - jeugd, Ernst Boskamp en Anja Molenaar