De bar wordt door de vereniging TC IJburg zelf geĆ«xploiteerd. Dat betekent dat alle winst ten goede zal komen aan onze vereniging. Naast onze vaste krachten Careen en Jennifer zullen we de barbezetting gaan aanvullen met vrijwilligers (alle leden ouder dan 18 jaar draaien één keer per jaar bardienst) en waar nodig met betaalde studenten. Deze variant wordt inmiddels succesvol toegepast bij andere Amsterdamse sportverenigingen.

Naast een potje tennissen kunnen we dus ook een natje en droogje aanbieden. We proberen dit zo verantwoordelijk mogelijk te doen, we zijn tenslotte een tennisclub die sport en gezondheid wil bevorderen. Uiteraard kun je in het clubhuis terecht voor een heerlijke espresso, cappuccino of koffie verkeerd van Pertazza en een kop thee, maar ook voor een vruchtensapje van Schulp, Vitaminwater van Sourcy of frisdrank en voor de late namiddag of avond een heerlijk koud biertje en een goed glas witte of rode wijn. Het assortiment wordt stukje bij beetje uitgebreid. Dat betekent dat je ook een lekker broodje of een (echte:-) lekkere tosti kunt eten. Ook de 'competitieschotel' ontbreekt niet (maar dan wel op z'n tennisclub IJburgs...).  We streven er naar om het jaar rond van 9.00 tot 23.00 geopend te zijn. Vragen of suggesties m.b.t. tot het clubhuis en de bar kun je sturen naar [email protected]

Huur clubhuis: